Massage....

Har precis fått massage och det var så behövligt! Två starka, manliga händer på min rygg, kunde inte ha blivit bättre...Jag har knutar över hela kroppen och ryggen värker efter jobbet men man ska inte klaga, förhoppningsvis blir jag van efter ett tag. Jag och Emma har gymmat i dag och träningen rullar på, det känns skönt, även det behövligt med tanke på hur otränad jag blivit på sistonde. Själva jobbet är nog styrketräning nog det, vem vet det kanske växer fram fina biceps under dessa veckor? Ännu en dag på jobbet i dag med slit och massa bus. Vi diggar p3 på jobbet och alla bra låtar, Norges radio är mycket bättre än svenska radion och emellan låtarna fnittrar vi runt som vanligt. I går och i morgon blir det övertid, många timmar men bra pengar.
Heta diskussioner har pågått de senaste dagarna på Emmas blogg, mycket intressant måste jag säga, det är väl delvis det bloggar är till för. Jag kan tycka att vissa åsikter kan hållas för sig själv dock med tanke på att vi alla tycker och tänker olika och bloggar kommer alltid skrivas hit och dit med olika ämnen om det så är porr, mode, Blondinbella eller anti/för nåt. Alla har vi rätt att tycka och tänka förstås men klagomål och massa spekulationer om nåt man inte riktigt vet all fakta om kanske är slöseri på tid, vad vet jag ?Dyker en blogg upp som man ogillar så läser man den inte, så enkelt är det.
Kolla in Emmas senaste inlägg om vad vårt smink görs av
www.glantzen.blogg.se





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0