Sluta oroa mig...

Morgon promenader gör mig på så bra humör. Fint väder, frisk luft och bra musik i min Ipod. I dag studsade jag fram med många tankar, jag har ju tendens att tänka mycket på allt och alla. Jag oroar mig även lätt, och för er som känner mig väl så brukar jag ju oroa mig för det mesta. Har blivit bättre måste jag säga pga. livsstilen här och Shaun som inte oroar sig för mycket. Precis vad jag behöver runtomkring mig, människor som inte oroar sig för nåt här i livet.

Saker som är i mina tankar just nu är såklart framtiden, jag lever egentligen i "nuet" vilket jag bör göra, och vilket som inte är mer än logiskt att jag gör innan jag listat ut vad jag vill göra med mitt liv. Jag vet att jag vill bo i Australien och jag vet att jag vill leva med Shaun, det är väl en bra början? Jag oroar mig över om jag kommer på visum eller inte i december, ovetandet är jobbigt men mycket står för att vi kommer få det, men såklart jag måste oroa mig ändå. Jag oroar mig över jobb, jobbar endast några timmar i veckan just ju, och trivs inte men söker nya jobb på nätet varje dag. Jag tror såklart det finns ett "dröm jobb" men jag har inte hittat det ännu, allt jag vet är att jag vill stanna inom mode/klädes branschen.
Mina nära och kära betyder allt för mig och dom är väldigt långt bort men jag har tagit mitt beslut och jag måste leva mitt liv och inte leva livet efter någon annan. Absolut inte själviskt utan snarare ett klokt beslut.

Tills jag listat ut om det är nåt jag bör göra med mitt liv, och om jag verkligen behöver oroa mig så mycket, så lever jag livet helt enkelt...





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0