Djur pa manen?

Fredag och snart helg igen, vet inte vart veckorna tar vagen. Har vart en rolig vecka men samtidigt en jobbig vecka med massa tankar och bekymmer men jag har sa manga runtomkring mig som stottar mig, sa jag vet att jag kommer klara mig igenom detta., varje motgang gor mig starkare och mer erfaren, och det ar ju inte direkt sa att jag inte gatt igenom en motgang forut...

Gardagen spenderades pa Ikea, jag, tjejerna och Kerry, Shauns mamma bestamde oss for att spendera hela dagen i det svenska paradiset. Jag hade en intervju for Ikea, och medans jag var pa intervju sa skuttade de andra runt och kopte massa svenska gosaker, och kvallen avslutades med en brakmiddag med gravad lax och gravlaxsas till forratt, kottbullar, potatismos, graddsas och lingonsylt till varmratt och dajmtarta till efterratt, sa otroligt gott! Maste erkanna att jag fick lite hemlangtan...


Maste beratta om dagens floskel, en rolig sak hande under min grupp intervju i gar. Vi delades in i grupper och varje grupp fick ett scenario som skulle losas inom gruppen. Vi hade kraschat pa manen och hade ett antal olika saker med oss, varan uppgift var att rangordna dessa saker, efter hur viktig dom var for oss att overleva pa manen i nagra dgr. Syre var saklart nummer 1, mat, vatten osv. Pistol var ett av alternativen, helt ovasentligt enligt de flesta i gruppen, forutom Mr Indien, en indisk kille som tydligen inte hade alla hastar i hagen, han foreslog att pistolen var jatte viktigt eftersom vi kunde skjuta nat djur pa manen sa vi kunde overleva i mat vag!??! Inte sa mycket djur pa manen vad jag vet....Ha Ha..bortkommen manniska....varre an mig !


Fick ett langt mail av min Bastis Nina i gar och insag hur mycket jag saknar henne! Tanken av att vara sa langt borta, och tanken av att kanske inte fa se henne pa lange gor mig ledsen. Vanner som denna underbara manniska ar svart att hitta, och jag ar sa glad att hon ar min Ninis...Alla fortjanar en Ninis i deras liv...!


Solen stralar utomhus, vi har planerat en heldag i solen, god middag och massa trevliga drinkar i kvall. Jag och svenska flickorna har forlorat en tavling som pagatt hela veckan, sa det ser ut som vi star for drinkarna...

Trevlig Helg !

Kommentarer
Postat av: Towa

Vilket underbart företag din mamma har =)

2009-03-06 @ 10:44:21
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0