Frisk !

Jag kan harmed meddela varlden att jag inte har HIV, Hepatit B eller C for den delen:-) Maste erkanna att jag var lite nervos i morse nar jag vantade pa resultaten, aven fast jag visste att det inte var nat fel pa mig, sa ar de vantan som ar lite skrammande. Doktorn laste sakta upp resultaten, tro mig, hon tog sin tid nar hon laste upp resultaten. Efter massa pappers arbete sa bar det av till rontgen av rygg och brostkorg, allt OK dar med kry som man ar, pissa i burk med, inge fel pa kisset heller, maste bara papeka att det ar bra svart att kissa i en liten burk, det skvatter ju overallt! Som tur va sa var det ingen som stirrade pa mig som det var nar jag hade dop koll med basketen, det var skrammande!! Maste saga att allt gick smidigare an vad jag trott. Nu efterat kanns det som jag ar en ny manniska, friskare kan man inte bli, hoppas bara Australien anser att jag ar bra nog for dom:-)

En underbar dag i dag som spenderats hos doktorn, en trevlig lunch efterat med Liz, Shauns faster och en avkopplande eftermiddag med drinkar och lasagne med lite greksallad. Tva dagar ledigt, sa underbart, nu hoppas vi bara att Shaun spelar bra i dag sa han gar vidare i golf turneringen!






Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0