En ledig dag....

En ledig dag uppskattas dessa tider, sa underbart, solen skiner och jag har redan fatt i mig tva koppar gott kaffe ! Det har vart mycket pa jobbet pa senaste, men inget gor det for jag trivs sa med mina arbetskollegor och mitt jobb. I dag ska jag till doktorn for Hiv test och rontgen och blodtester och ditten och datten, Huvva ! Jag maste bevisa att jag ar frisk och kry sa jag far stanna i landet, jag kanner mig verkligen som en Alien:-)! Jag och Shaun har skrivit ut ca 100 sidor av formular som maste fyllas i innan 1a dec for var intervju, jag ar sa nervos och vill bara fa det gjort !


I gar firade vi Shauns stora dag med middag och massage, mysigt varre. Han fick tva grymma cd skivor av mig, Pearl Jam's nyaste sa vi kan sjunga med alla latar pa Sondag, och "Best of" Foo Fighters, grym musik! I kvall firar vi Kerry's fodelsedag med middag ute med family. GRATTIS till min fina Lilla Karin ocksa, pa hennes stora dag i gar, Hoppas den var fylld med harligheter:-)


Nyar ar planerad, det blir "Beach" tema, hoppas pa bra vader sa vi kan ligga ut pa vattnet och guppa med en drink i handen. Festfixare ar jag och Lil Bek sa det kan inte bli mer an lyckat!Horrni, pa Fredag har New Moon premiar, sa spannande......
Kan ni tanka er att i dag ar det EXAKT ett ar sedan jag klev av planet i Sydney, och har ar jag nu ett ar senare, helt otroligt!











Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Åhh vad ni verkar ha det bra!!!



Och det är helt sinnesjukt vad tiden gått fort!

2009-11-19 @ 07:57:36

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0