Frustration!

Ar sa otroligt frustrerad! Jag alskar mitt jobb och har hitills tyckt foretaget vart skott pa ett bra och proffessionellt satt,tills haromdagen. Vi har varit tva assisterande butikschefer som har olika roller, Forsaljning och Service och Visual Merchandise. I mandags borjade var nya manager och vi hade manga forvantningar pa att hon skulle va aldre med massa erfarenhet inom klades branschen, som var "Regional Manager" berattat for oss. Visar sig att den nya Managern ar 23 ar gammal med endast 1 ars erfarenhet inom kladesbranshen?? Vi fattar ingenting, kanske lite tidigt att doma men redan efter tre dagar sa ar hon vilse och fattar nada, jag blir sa irriterad !Varfor anstalla nan som har mycket battre betalt an oss men ingen erfarenhet?? Frustration !


Stressar sonder over Visa intervjun pa Tisdag, har alla papper samlade och kopt en organiserad folder dar jag ska sortera mina dokument for att det ska se mer proffsigt ut. Sista lakar undersokningarna pa fredag och lite sma papper hit och dit som maste fixas, sen borde vi vara redo for intervju. Jag ar sa nervos !

I dag funderade jag over att jag onskade att jag var mer tuff och hard och inte sa mesig och mjuk. Jag maste lara mig att saga i fran och inte vara radd for konflikter, varfor ar jag sa mesig i bland, nat jag maste jobba pa!

Jag och Mike har kakat tacos och druckit bira i kvall. Shaun ar pa golfturnering i Hunter Valley, och Kerry och Erin akte till Hawaii i kvall. I helgen blir det VILA och bara va, det fortjanar jag...:-)
I dag var det EXAKT ett ar sedan jag traffade Shaun for forsta gangen, middag och en battur som jag sent kommer glomma....mys pys!


Julen borjar narma sig och jag saknar familj och vanner dar hemma. Det kommer definitivt inte bli en vit jul har men jag grater mig inte till somns for det, men saknar morkret, snon och nara och kara sa mycket anda !



Undrar nar man kommer skutta runt sa har nasta gang?!










Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0