Sverige besok...




GRATTIS till fina Lotta och Tim som i dag har fatt en liten Edvin ! Sa som vi alla vantat! Jag ar sa lycklig for er skull Lotta! Manga lycko onskningar och varma goa kramar harifran ! Saknar dig sa mycket!



Det har varit lite daligt med uppdateringar, jag har finbesok fran Sverige a la Cillan och Agnes som landade i Torsdags morse, sen dess har det vart full rulle. Harliga middagar pa balkongen, stor utekvall i Lordags med middag i Darling Harbour och roj till livemusik pa 3 wise monkeys, shopping, strandbesok i Cronulla, och massa harligheter, och mer vantar. Tjejerna ar duktiga pa sightseeing och klammer in massa skoj hit och dit. jag ar imponerad! Mer uppdateringar och bilder kommer, men bara sa ni vet det sa har vi det underbart, fint vader och fin fint sallskap !



Cheers Mates!

















Kommentarer
Postat av: Polismomma

Jag är så sjukt sugen på att komma o hälsa på Lina så du anar inte! haha, du får agera turistguide till alla dina polare som ska hälsa på..haha! Du hörde väl förresten att det har tillkommit en polismoffa i familjen :D :D :D KÄRLEK TILL DIG MIN FINA

2009-11-11 @ 19:47:58
URL: http://glantzen.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0