Ledig dag...

I gar var det "Melbourne Cup" en stor dag i Australien och till och med en ledig dag i staten Victoria dar Melbourne ligger. Ratt komiskt det dar, en ledig dag for ett hast race?! Folk klar upp sig, kvinnorna har tjusiga klanningar med fina har prydnader och mannen klar upp sig i fina kostymer och dricker massa i solen och spelar pa hastar. Just detta race handlade inte om pengar utan bara ett "sweep" som det sa fint kallas. Jag spelade $2 pa en hast men inte vann jag, inga stora pengar det handlar om anda och jag hatar ju allt som kommer till spel med pengar anda:-)

I dag ar jag ledig och denna dag var sa efterlangtad! Jobbade 7-8 i gar det kandes ska ni veta! Vi fick mycket gjort i butiken och salde klanningar som inget annat, kan det har vart for det var 35 grader i gar kanske?!
I dag ar det stad och tvatt dag, tjejerna kommer i morrn bitti och allt ska va perfekt och skinande rent!








Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0