Sol i Sydney..

Lordag och det ar endast 35 grader ute, stek stek! Jag har markt sen jag kom hit till Australien att jag ar sa forsiktig i solen, man branner sig sa snabbt har, fast jag alltid har pa mig 30+. Solen ar inte alls lika stark som i Europa, kan va for det lilla halet i ozon lagret kanske? skrammande det dar usch.. Det ar manga i Australien som drabbas av hudcancer och jag kan forsta varfor.

Min lediga dag ska jag anvanda till att stada, skura och tvatta, det har jag faktiskt inget emot, skont att fa det gjort och skont att ha det rent runtomkring sig. Jag dackade i soffan i gar efter en god lasagne o greksallad till middag, och nagra glas champagne. Vaknade av en kyss pa kinden, Shaun var hemma efter hans 4 dagars turnering, tyvarr gick han inte hela vagen(i turneringen), men nya dag nya tag:-)

Nya bossen pa jobbet verkar sonderstressad, jag var ledig i gar men tjejerna pa jobbet rapporterade att hon sagt(jag citerar) " Anda sen jag borjade har sa har jag vart sa sonder stressad, jag har fatt massa finnar" Stackars tjej hon har vart dar i fem dagar och har haft ledigt tva av dom, tufft liv !

Trevlig Helg Allihopa!






Sol i Sydney

Kommentarer
Postat av: Erina

"tyvarr gick han inte hela vagen(i turneringen)" Haha, blev det inget mer än en kyss;P

2009-11-28 @ 16:12:46
URL: http://enfisirymden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg bild, dar har man ju klattrat :D Snart kommer vi till dig och jag langtar saaaa mycket. Puss och kram fram lappen

2009-12-02 @ 06:24:37

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0