Stress Stress...

Ni vet den dar kanslan nar man stressar sa mycket att man inte vet vilken dag det ar, man missar lunchen, allt snurrar i bollen och man vet inte vart man ska borja eller avsluta. Sa kanner jag for tillfallet. Jag stressar(sakert i onodan) over visumet. Var intervju ar om 2 veckor, jag fyller i formular hit och dit, tar blodprov sa skallen snurrar,och jobbar massa overtid. Jag klagar dock inte, men vill garna ha intervjun och allt som har med visumet att gora ur vagen, det ar ett stress moment som gnager i mitt huvud, med massa detaljer och information och hoga kostnader. Nasta vecka ska jag pa full undersokning, jag far tillbaka blodproverna, och ska pa rontgen, plus hinna fylla i ca 100 sidor med massa fragor om mig, Shaun, min familj, hans familj osv. Hall tummarna och tarna snalla ! Nu ska jag andas ut och overtala mig sjalv att ta det lugnt och inte oroa mig over allt...


I dag har det varit ca 27 grader varmt har, sommarn ar verkligen har, helt underbart, pa vissa stallen runtom i landet har det vart 43 helt galet!! Vi har fatt ett nytt klubb kort pa jobbet, ungefar som H&M's klubbkort fast mycket battre,plus att vi har 25% rabatt pa allt nu, sa mkt folk, i dag var det helt kaos pa jobbet, jag gillar dock nar det ar mkt att gora:-)och vi saljer som bara den och klar budget varje dag(som vanligt da). Den 8e Dec ar det dags for Esprit julfest, maskerad bal, ska bli skoj, alla fran Miranda(mitt jobb) ska ha svarta, sexiga klanningar, med rod/svart mask, och rott lappstift, kommer bli jatte skoj, aterkommer med bilder!


Ha en bra dag allesammans !


Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

LYCKA TILL GUMMAN!!!!

d kommer gå bra :)

2009-11-20 @ 08:43:13

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0