Det rullar pa..

Allt rullar pa hur bra som helst! Jag trivs pa jobbet, sommarn ar pa vag liksom Little Agnes, som landar om precis en manad! Middagen i gar var mycket trevlig, blev massa grill och dricka, och trevligt sallskap, jag och fyra killar. Maste saga att jag trivs i endast karlars sallskap i bland:-) inget mig emot med lite kill snack titt som tatt.

I dag ar det stor "Footy final" har, Parrametta spelar mot Melbourne. Stort hysteri, kanske inte lika stort som "Super Bowl" men nast intill. Jobbat i dag och imorgon oppnar jag och stanger for forsta gangen, harligt med massa ansvar direkt, det gillar jag. I kvall blir det en san dar soffpotatis Sondag...

Later Mates...







Hela ganget samlade forutom Scottie...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0