Grekland i mitt Hjarta..

Dessa bilder ar tagna av min underbara kusin Anna, Grekland ar inte Grekland utan henne eller Papi..
Det har gatt 2 ar sen jag var dar senast och jag undrar nar nasta gang bli nu nar jag bor har? Saknar slaktingar, vanner, maten, kulturen, stranderna, solnedgangarna, frappen och min fina kusins sallskap...
Jag har sa otroligt manga, fina minnen fran Grekland, varje sommar sen ja var 12 har jag akt fram och tillbaka mellan Sverige och Grekland. Saknar mina somrar med pappa, vi som alltid lyckats vara sa langt i fran varann..
Forhoppningsvis sa aterser jag mitt Grekland snart igen..







En Frappe pa stranden



Solnedgang i Halkidiki


Konstnaren Anna


Psakodia,Halkidiki


Vita Tornet, Thessaloniki


Taverna i Saloniki

Kommentarer
Postat av: Kusin :)

Gumman!!! Pratade med din papi i går... han sa att kanske nästa sommar skulle han vara tillbaka i polikastro!! Han ville d gärna så klart att vi två skulle vara där med... får lösa det du får helt enkelt ta dig dit!! hi hi puss i love u så jag svettas :))



Hi hi ja duktig fotograf jag e ;) kanske ska byta branch... filia

2009-10-06 @ 13:36:47
URL: http://avva.blogg.se/
Postat av: Ana

ÅHHHHHH jag vill också vara grek!!

2009-10-13 @ 23:32:41

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0