Lang Mandag...

I dag har jag jobbat fran 7 till 6, lang dag men fick mkt gjort pa jobbet. Pa Onsdag ska jag in till Darling Harbour igen pa mote och traning infor det nya Esprit klubb kortet. I dag oste regnet ner i Sydney, aldrig sett sa mkt regn nagonsin, spo regnat konstant i 24 timmar, helt otroligt !

Datum ar nu bokat for var intervju for visumet, den 1 dec ska vi dit med alla papper, kort och brev och bevisa att vi ar kara sa jag far stanna i landet. Later enkelt men nar det kommer till sadana har saker sa blir jag nervos och orolig att det inte kommer ordna sig, fast jag har en bra magkansla med detta.

Narmsta veckorna ar fylld med massa jobb, men massa roligt inplanerat ocksa,sightseeing och massa festligheter med Agnes o Cilla, tva julfester med jobbet, overrasknings partaj for Shaun som jag ordnat, och en stor Nyarsfest hemma hos oss med alla vara vanner:-) Sommarn ar ar och jag ar laddad!







Rock on Dude...







Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0