Ledig Dag i Solen

Ledig Fredag, precis vad jag behovde! Ska leta fram en harlig sommar outfit och ta bussen till Cronulla, mitt favvo stalle, dar jag ska luncha med min Svenne kompis, trevligt varre!Solen skiner och de kan inte bli sa mkt battre an sa har pa en ledig dag. I kvall blir det tacos med familjen:-)


Fick precis ett brev av mitt mamma och hennes karl, ett rekommendations brev eftersom jag soker defacto visa. Jag har fragat vanner och familj pa min och Shauns sida om dom kan skriva ett brev for att bevisa att vi ar ett par och har vart det i snart ett ar, och eftersom dom traffade Shaun i somras sa kan dom ju aven intyga att han finns pa riktigt hehe. Blev alldeles tarogd nar jag laste det fina brevet! Jag har borjat samla i hop all information, brev, rakningar, foton osv. Nu galler det bara att boka in oss pa en intervju och bevisa att vi ar ett par pa riktigt, haha lustigt det dar hur man maste bevisa det, maste erkanna att jag ar lite nervos, vill bara att allt ska va ur vagen sa jag inte behover oroa mig over det. Hall tummarna for oss!


Jag har redan planerat for nasta var, jag ska forsoka komma hem i Maj i en manad, dags att borja spara och planera. Langtar redan !:-)Tills dess hoppas jag pa finbesok fran Little Agnes, Mamma+karl, och bastis Nina och hennes Olle. Ah sa mycket skoj att se fram emot.!


Mitt Dilemma just nu: att ta tag i min jkla traning ! Hur hittar man tid till det nar man ar ledig tva dgr i veckan och bara vill slappna av? Usch far angest bara att tanka pa det, brist pa tid ar ingen ursakt, men jag saknar traningen och jag vet att jag mar sa mkt battre av det....










Kommentarer
Postat av: Sofia B

Guuuu vad roligt att du kanske kommer hem i MAJ. WIhaaaa.



3 dagars träning i veckan räcker lång. Om du är ledig två dagar i veckan passar du på att träna då. Gör det direkt på morgonen för då blir det av. Sedan en dag då du kör "hemma"övningar dvs hemmastyrketräning när du kommer hem från jobbet.



Du klarar det!!!!! När du väl har börjat och få in rutiner brukar det bara rulla på.



You go girl ;)

2009-10-23 @ 08:29:46
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0