Regnigt varre..

Dar hemma har ni sno har jag hort? Saknar det inte ett dugg, forutom runt jul da jag vill ha sno och morker. Lika bra att vanka sig vid en varm sommardag med seafood i stallet for sno och julskinka. Har oser regnet ner, under denna helg har det regnat lika mycket som det vanligtvis gor under hela sept och okt. Helt otroligt! Valdigt mysiga stormiga och regniga kvallar dock, nar man kan krypa ner i soffan med en filt och en stor kopp te. Nar det askar och regnar har sa ar det STORM, tro mig har aldrig sett nat varre! Vaknade en natt av att det brakade till lat som en bomb och jag flog upp ur sangen men det var "bara" askan. Laskigt men mysigt sa lange man ar inomhus.


Snart kommer Little Agnes hit, langtar sa mycket ! Funderar pa om det ar nat jag behover hemifran som jag saknar? Kan inte komma pa nat, det kan ju inte va ett bra tecken? Jag maste ju sakna nat? H&M grejer kanske, godis..det ar allt jag kan komma pa. Nagra ideer?



Sitter nu har inomhus, parkerad framfor datorn och lyssnar pa regnet pa min lediga dag. Inte mycket man kan gora nar regnet oser ner sa jag sitter har ett tag till. I kvall blir det Bio, endast 60SEK pa Tisdagar:-)





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0