Twilight besatt..

Nu ar jag en av dom, dom som ar beroende och besatt av Twilight. Jag sag filmen for ett halvar sen, och laste nu forsta boken, och aldrig nagonsin har jag vart sa fortrollad av en bok ! Snalla ni som inte last boken, LAS DEN !
Nu vantar jag ivrigt pa andra filmen som har premiar i November, tills dess ska jag lasa andra boken.
Lite haftigt ar det ju att boken utspelar sig i Forks och Port Angeles dar jag bodde i tva ar. Forks ar jordens minsta och mest odelagda stalle forresten..:-)









Kommentarer
Postat av: Grahn

Haha, jag har också blivit introducerat i denna värld av en kompis som är helt besatt och jag läste ut första boken igår. Det roliga är att den delvis utspelar sig i Phoenix med omnejd där jag bodde i ett år. Shit Angelina vi är till och med länkade genom Twilight,tufft

2009-10-19 @ 09:18:18
Postat av: Angie

SAKNAAR DIG GRAHN ! Vi ar och kommer alltid va coola...Menar du scottsdale eller? var det dar du bodde? kramkram

2009-10-24 @ 10:03:28

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0