Veckan som gatt..

En vecka med langa dagar, men med variation gar allt bra. Var pa mote i Darling Harbour i Tisdags,"State Manager Meeting" valdigt intressant, kul att traffa andra som jobbar for foretaget, gratis mat och godis tackar man inte heller nej till. Vi gick igenom allt fran service,forsaljning, siffror, och budget. En trevlig dag plus att jag skaffade mig en till svensk polare:-) Sophie, en tjej fran Orebro som bor har sen tre ar tillbaka med sin Aussie man. Vi surrade massa och bytte telefon nummer, sa nu har jag en Svenne kompis till har, mycket nojd!

I morgon ska jag till Bondi pa Vm uppdatering, ska bli skoj o intressant och se hur saker och ting funkar pa andra butiker. I gar var det middag med arbetspolarna, mycket trevligt. Vi kakade vedugns bakad pizza pa en av vara kollegors restaurang, mycket gott och mycket trevligt!:-)

Helgen blir lugn, ska sitta barnvakt hela helgen at Hannah och Charlie igen, sa ingen sovmorgon har heller under min lediga helg.

Dagdrommer ofta nar jag aker buss till jobbet, en sak slog mig haromdagen, om detta forhallande gar i kras sa kommer jag inte forsoka igen. Detta ar mitt absolut sista forsok, ett bra sadant for jag har en magkansla att detta kommer halla livet ut..och GLAD ar jag for det, varldens lyckligaste ska ni veta!


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0