Julen kom och gick...

Hej alla mina vanner! GOD JUL OCH GOD FORTSATTNING pa er! Hoppas ni haft en bra jul fylld med massa gosaker. Jag hade en bra jul med Shaun, hans familj och mina fina senska flickor! Vi firade med god mat, gott o dricka, batttur med wakeboard, vattenskidor och tubing,uppesittar kvallar(alldeles for manga), svensk julafton, australiensk julafton och klapp oppning saklart. Shaun hade overraskat mig med en lyx present, jag fick forst ga pa skatt jakt for att hitta den. Lappar som lag utspridda runtom huset, bland annat grava upp en lapp ur jorden, paddla var surfski till en boj ute pa vattnet och sen tillbaka haha han ar bra pahittig karln min:-) ater tillbaka pa land vantade en cykel, ja blev sa glad ! Nu kan jag cykla ut pa lite turer hit och dit, jattefin var den.

Tjejerna har nu vart har i 5 dgr, vi har haft det jatteskoj och mycket mer vantar ! Jag ar sa lycklig att ha fina vanner har och aven ha en del av Sverige har hos mig! Det ar LYX!



















Det kommer mera.....


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0