Mojitooo...

Jag ar helt slut efter en dag ute i solen, en drink och lite ol och en underbart god lunch i Cronulla pa Zink Bar. En av mina fd. kollegor har kopt stallet, en helt underbar bar/rastaurang alldeles vid havet med underbar utsikt. Jag drack en mojito for min underbara bastis som fick jobb som doktorand pa Chalmers, jag ar sa stolt over det lilla trollet :-) Grattis min basta ! Vadret ar helt underbart i dag, sa varmt.
Forresten sa har jag hittat mina nya sport, simning. Sa skont och traning for hela kroppen. Shaun och Nate brukar ga o simma nagra ggr i veckan sa nu har jag borjat haka pa, sa skont med pool utomhus ocksa och det perfekta sattet att slappna av efter en stressig dag pa jobbet.

En tanke slog mig i dag(for en gangs skull) Fan vilken snygg karl jag har, jag har verkligen bytt upp mig fran tidigare pojkvanner, snygg karl med stil och sa go! Jag ar sa otroligt kar och sa glad att jag funnit min karl. Men som sagt sa kanner jag mig fortfarande radd o lite skadad fran det forflutna, det ar otackt men jag drommer ofta om att jag blir lamnad av familje medlemmar och av Shaun. Jag har insett att det gar inte att tanka "tank om" for hander det igen sa finns det inget jag kan gora nat at, allt hander for en orsak har i livet, men radd och osaker ar jag alltid, nat jag maste jobba pa...


Vilken guldfest/medaljfest i Vancouver for svenskarna, Sverige ni gor mig sa stolt! Jag vill sa garna se Sverige Finland i Hockey men jobbar da, ah Hejaaa Sverige !



Ha en trevlig Sondag dar hemma...









Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0