Inte mig sjalv...

Jaha da hade man ytterligare en ledig dag sa skont, dom dyker upp titt som tatt nat det behovs, nar jag ar som trottast och bara behover en sovmorgon, tvatta lite, stada lite och allmant lata mig, sen ar jag tillbaka in action igen. Det ar allt jag behover.

 Jaha vad ska jag skriva om i dag da tanker jag, for jag har haft blogg torka pa senaste, betyder det att mitt liv ar trakigt? Na det tror jag val anda inte...men jag kan erkanna att jag inte har varit mig sjalv pa senaste, jag har varit tankspridd, forvirrad och allmant trott. Betyder det nat tro? Vad vet jag, det kan vara en mix av att jag har haft mycket att gora pa jobbet, mycket forandringar pa senaste, det handlar nog mest om att komma in i allt och hitta tillbaka till mig sjalv, hur tontigt de an later. I bland ar man bara forvirrad och funderar alltfor mycket pa allt och alla. Jag ar valdigt lycklig och lever livet men det kanns alltid som det ar nat som saknas, men jag vet aldrig vad, och kan inte forklara mina tankar, for i bland ar man aldrig nojd hur hemskt det an later, men jag njuter av livet ska ni veta och jag ar sa glad att jag ar dar jag ar i dag, men i bland saknar jag familj och vanner och onskar att alla var nara sa jag kunde fa allt jag ville, men sa funkar inte livet tyvarr...Jag funderar mycket pa framtiden och vad som kommer handa, i bland vill jag veta, men oftast inte for det vore val deprimerande om man visste allt ellerhur? Ok nu har jag slut surrat om livet och dess gang, men ni kanske kanner igen er med detta tankande, i bland ar man helt enkelt inte sig sjalv...



3 av mig sjalv...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0