SA irriterad !!!

Na nu far det fan va nog sager jag ! Nu ar jag riktigt less. Jag fick veta i dag av min nya underbara kollega Jemma, som ar min assisterande butikschef att min fd. chef(ni vet hon som jag inte gillar) gick bakom ryggen pa mig IGEN, och sa till Jemma som ar ny att Angelina's " time management" inte ar sa bra?! Vem sager det till en ny kollega, samtidigt som jag ar i affaren?

 Detta hande i Tisdags nar idioten var pa besok i affaren. Jag ar sa less nu sa ni anar inte. Jag alskar mitt jobb, mina nya kollegor, och jaga r sa glad att jag slipper ha med acklet att gora langre, inte lika ofta i alla fall. Hur ska detta sluta om hon redan snackar skit bakom ryggen pa mig? Sa fragan ar vad gor  jag? Tar upp detta med henne, kommer verkligen INTE gora saken varre, men maila Personal avd vet jag inte heller om jag vill gora, for jag vill inte stalla till med massa drama igen som hon gjorde for nagra manader sen. FAN sager jag bara !!!



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0