Egentid...




~Egentid kan vara sa viktigt, och jag lyxar ofta till det med egentid, och da menar jag hemma kvallar nar jag far vara sjalv, kolla pa en bra film eller bara lite egentid framfor datan o snacka med vanner och familj dar hemma. I bland ar det sa viktigt att fa gora sitt eget i ett forhallande, att kunna kanna att man far ra om sig sjalv och gora vad man vill. Egentid i ett tomt hus, i tystnad kan vara sa vardefullt. Egentid kan ocksa vara en typisk tjej kvall med en fjantig film, massa godis och bara slapp i soffan. I Sondags hade jag underbar egentid med shopping och en hel dag dar jag bara gick runt och strosade i kopcentret.Aven min kommande resa hem kommer bli sa underbar, aven fast jag kommer sakna min underbara Shaun, och det kommer kannas konstigt att aka hem sjalv, sa kommer det bli sa underbart att fa ra om vanner och familj och ha min dyrbara egentid...
Jag tror alla tjejer kanner exakt likadant i eller utan ett forhallande...vi maste ra om oss sjalva~


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0