Lyckad 30 ars fest!



Hade en lyckad 30 ars fest i gar med vanner och familj. Shauns mamma och jag lagade goda forratter och till middag var det BBQ, greksallad, potatis sallad och min vitloksbombade tsatsiki, mums fillibabba !Efterratt bestod av mormors hemliga recept pa hennes marang tarta som hon skickat, och tartan var en succe!Totalt 25 personer dok upp, inklusive massa barn och hundar, haha fullt hus kan jag verkligen saga, men det var sa trevligt att fa sitta ner och bara va med goda vanner och Shauns underbara familj. Jag alskar verkligen vart mysiga hus pa vattnet och med gott sallskap, god mat och musik kan det inte bli sa mycket battre an i gar kvall...LYCKAT!




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0