Magiskt brollop...

Sa skont i dag, en san dar "egen tid dag" jag softade runt pa kopcentret, fyndade en "carry on" vaska till min resa, kakade lunch sjalv oh bestallde en kaffe som jag gick runt och njot av, strosandes runt i affarer, jag alskar att vara for mig sjalv och bara ga runt och kika, det ar lugn och ro for mig... Tog med mig fina Oscar pa en lang prommis och nu sitter jag har och lyssnar och njuter till min nya Adele skiva. En skiva med underbara ord och en san underbar rost denna manniska har!

Men horrni vilket brollop i gar, jag var fastklistrad framfor Tvn, i 3 timmar satt jag dar o beundrade vackra Kate och hennes helt underbara brollopsklanning,helt i min smak! Och hur vackra var inte det foralskade brudparet, sa fina, nervosa och kara. Jag alskar brollop,och att det ar ett kungligt brollop gor ju saken bara battre.




Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan!

Nu sätter jag igång en ny DAGENS BLOGG-tävling! :)

Hur du gör ser du på http://tessolsson.webblogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment



kram!

2011-04-30 @ 09:06:28
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0