Mycket nu...

Annu en helg sprang forbi och endast 6 veckor tills jag kommer hem pa svensk mark, helt otroligt! I helgen akte jag och Shaun pa lite roadtrip igen till vara kara vanner Bek och Todd i Orange, som ar ca 3 timmar utanfor Sydney. Det var Bek's 30 ars fest och det var sa lyckat sa! "Black and white" party med go mat, dryck och bra musik, mingel och massa harliga skratt. Alltid lika kul att vara pa besok hemma hos Todd och Bek och deras sota  lilla Archie. Till veckan kommer dom pa besok igen sa Shaun och Todd ska ta motorcykel korkort och vi kvinnor ska sitta hemma och snacka skit och dricka vin:-) Eftersom vi inte ser dom alltfor ofta sa ar det super lyx att fa umgas med dom 5 dagar i rad! Ar sa glad att ha sana goa vanner runtomkring mig.

I dag bar det av hemat i tid sa jag kunde ta emot besok fran vara inkopare for Esprit fran Hong Kong. Ett besok som saklart var lite nervost for man vill ju att dom ska tycka allt ar prefekt i min affar, och det gjorde dom saklart ! Alla var jatte trevliga och lattsamma och vi diskuterade allt fran Visual Merchandising till inkop, vad som saljer ,vad som inte saljer osv. Kul att fa komma med synpunkter ocksa eftersom det ar jag so driver affaren och vet vad som saljer och vad som behvs for att det ska salja annu battre osv. Min hogsta drom ar att fa salja Esprit  barnklader eller EDC(ungefar som H&M's Divided) i var affar. Eftersom vi ar en grad 2 affar, vilket ar valdigt bra sa behover vi mer an ara en klad division, for vi har alltfor manga kunder som fragar efter barnklader eller EDC, sa forhoppningsvis ar det nat dom kan infora i framtiden.

Mycket hander de kommande veckorna, pa Fredag bar det av till Gold Coast, langtar saaa! Sen ar det pask och langledigt och partaj planerade, efter det ar det inte langt kvar till hemfard, och pa det maste jag ju se till att planera en hej dundrande 30 ars fest juu.


Pa aterseende...


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0