Royal Wedding...

Men vilket hysteri kring detta kungliga brollopet va? Helt sjukt, dom sander harifran varje dag nu i en veckas tid, nyhets nissarna fran channel 9 har flyttat till London over veckan och sander LIVE darifran vilket ar 11-12 pa natten London tid. Jag ar trots allt detta valdigt nyfiken pa brollopet, klanningen och det vackra brudparet, jag gillar ju som brollop och tycker an i dag att jag inte varit pa nog manga brollop, och efter en vecka av live uppdatering fran London vet jag allt om Will och Kate jag lovar, sa nu kanns det som jag ar en av gasterna. Jag sitter nog bankad framfor Tvn i mara kvall jag...

Jag har aven gatt och karat ner mig i Adele, vilken sangerska.Har som lyssnat lite pa henne pa jobbet men har blivit lite sma besatt maste jag saga. Underbara rost! Latar som Someone Like you spelas konstant pa min idpod.
Men horrni nu ar det inte langt kvar tills jag kommer hem, 3 veckor i mara tills avfard jaaaaaaaaaaaaaaaa!



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0