GLAD PASK

Na nu har det vart blogg torka pa min front men mycket har hant senaste tva veckorna. Jag och Shaun akte upp till Guldkusten pa min fodelsedag, fran Fredag till Tisdag och hade det helt underbart! Vet inte vart jag ska borja och beratta hur underbart det var, sa skont att komma bort bara vi tva,fint hotell rum med utsikt over Surfers Paradise, goda hemlagade middagar pa hotell rummet, jacuzzi och bara va i 5 dagar utan stress eller masten. Det var faktiskt forsta gangen vi akte pa semester bara vi tva och ingen annan att besoka eller umgas med, rena rama lyxen.

Ater till min underbara fodelsedags present, simma med delfiner, vilken upplevelse. Shaun overraskade mig med min drom som jag forst trodde skulle ga i upplevelse,men insag att jag inte hade rad, tills Shaun gav mig kuverten med min lilla biljett till Sea World och en simtur med delfiner. Det var en upplevelse som inte gar att beskriva for nan, jag har forsokt men det gar bara inte, som tur vr ar allt inspelat pa DVD sa jag kan uppleva det om och om igen.. Jag var ute pa djupt vatten med fina delfinen Cohen, jag och 5 andra tjejer fick simma med Cohen, se pa nar han gjorde massa tricks och aven rora denna vackra varelse, sa underbart!!Min drom som liten gick i upplevelse och det var mycket battre an jag nansin dromt om! Jag hade en helt fantastisk fodelsedag med min Shaun pa Sea World,mysig middag pa hotell rummet och en helt underbar helg pa Guldkusten.

Jag och Shaun ar nu en liten familj, for vi har gatt och skaffat hund! En liten Oscar, en jack russell blandat med chihuahua och det ar en story bakom det hela. Den har hunden var hemlos och har sprungit runt Shauns jobb senaste veckorna, Shaun och hans kollegor har matat han och lamnat vatten utanfor golfbanan, han har varje dag kommit narmre Shaun men fortfarande vart jatte radd och forsiktig. En dag for ca 2 veckor sen sa lyckades Shaun komma narmre och kunde lyfta upp han, han ringde RSPCA har vilket ar ett djurhem for borttappade djur, och dom to emot han for att se om han hade ett microship och for att se om nagon hade efterlyst han. Sorgligt nog sa vart det ingen som agde han eller letade efter han, men vi bestamde oss for att behalla han och vi har blivit sa foralskade i denna lilla vovven, han ar sa go! Han var valdigt radd till att borja med men nu ar han helt underbar och vi har verkligen vunnit hans fortroende och han verkar trivas helt underbart har hos oss. Jag tycker att det ar en sa sorglig story och jag kan inte ens forestalla mig vad han har vart med om, alldeles sjalv ute i det vilda. Veterinaren sa att han ar ca 1 ar gammal, han ar i bra form och har antligen gatt upp i vikt och ater bra, for han var sa mager nar Shaun hittade han. Bilder kommer snart!

Harliga veckor med mycket skoj som hant och nu ar det mindre an en manad tills jag kommer hem ! langtar saaa!

GLAD PASK pa er alla dar hemma!



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0