Ostersund i mitt hjarta...

Som ni alla sakert forstatt sa har jag haft san hemsk hemlangtan, sen jag kom tillbaka i Juni. Inte gor det saken battre att jag kikar pa underbara bilder hemifran, pa slakt ,vanner, och fina bilder pa Ostersund. Manga tror att jag langtar hem for att jag inte ar lycklig har, men sa ar det verkligen inte, jag har en underbar pojkvan, vi har kopt hus, jag trivs super bra med alla underbara manniskor runtomkring mig, och jag vet att jag tagit ratt beslut genom att flytta hit, men jag har fortfarande hemlangtan och det har nu gatt nastan 2 manader sen jag kom tillbaka. Det kanns som denna hemlangtan kommer alltid mer eller mindre finnas har, for vad jag vill ha, ar ju en del av bada varldarna, men det kommer ju aldrig ga och det maste jag inse, men det ar en san hemsk kansla att i bland kanna sig sa rotlos och inte veta vart jag hor hemma...
Tanken att flytta hem nagra manader har saklart vart nat jag tankt pa, men vad ska jag jobba med och vart ska jag bo? Jag far fundera och klura lite mer pa det och se om det ar en mojlighet...
Jag vet att Ostersund kommer alltid finnas kvar och det kommer alltid finnas i mitt hjarta men det gor ju inte att jag langtar hem mindre direkt, finns det nat botmedel for hemlangtan tro?















Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0