Orange

Forra helgen hade jag 4 dagar ledigt, rena rama semestern for mig eftersom det har varit sa mycket pa jobbet pa senaste. Jag begav mig till Orange, ca 4.5 timmar utanfor Sydney. Vara vanner Bek och Todd och lilla Archie bor dar ute, och jag tankte att det var dags for en liten roadtrip dit ut. Shaun stannade hemma, sa jag begav mig i vag pa en liten tag tripp En fin, solig dag, massa fint att se langs vagen, och det finns nog inget battre an en god kaffe och en skvaller blaska pa ett tag, harligt ! Helgen var helt underbar, sa avslappnande, jag sov sa gott och jag,Bek och lilla Archie hade sa himla skoj! Vi at gott, snacka massa skit,och fargade mitt hemska har tillbaka till rott:-) Pa Sondagen tog vi en tripp ut till en liten by dar hon och Todd gifte sig for 3 ar sen. Sa himla mysigt, massa sma sota butiker, fina parker och en mysig liten lada dar man kunde kopa massa godis,kandes som vi reste tillbaka till 1800-talet, sa mysigt! Sondagen avslutades med middag och bio, super mysigt och jag kom tillbaka till Sydney som en ny manniska..

Kommentarer
Postat av: Sofia

snygga byxor angie :)

2012-05-30 @ 22:26:47

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0