11 September 2001

Det kanns som det var i gar, kan inte forsta att det gatt 11 ar?! Vart har tiden tagit vagen? Jag kommer i hag exakt vart jag var och hur jag madde nar jag fick hora nyheterna om flygplanen som kraschat in i Twin Towers. Jag befann mig hos min davarande pojkvan i Usa nar jag bodde dar, min basket coach ringde mig pa morgonen och fragade om det var NY Elisabeth, min van skulle flyga till och sen Seattle? Min van Betty skulle flytta till Usa for att bo med mig och skulle flyga in till NY och sen vidare till Seattle dar jag skulle hamta upp henne. Min coach bad mig sla pa nyheterna och jag sag nat sa fruktansvart och nat sa overkligt! Panik sprang genom kroppen pa mig och innan jag visste att det var inrikes plan och inte utrikes greps jag av panik och borjade ringa Elisabeths foraldrar hemma i Sverige och blev helt panikslagen av tanken att det var manniskor som satt i flygplanen och att Elisabeth kunde ha vart pa en av dom planen. Usch och Fy vilken hemsk kansla!
 
Mina tankar och karlek gar ut till dem som omkom denna dag och till allas familjer...
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ryser i hela kroppen när jag tänker tillbaka <3 Saknar dig vännen!

2012-09-15 @ 20:43:14

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0