4 ar sen...

Jaha da blev den en san dar skriv-torka-paus som jag ar sa bra pa, men HAR ar jag igen! Dagarna springer forbi, och jag vet inte om det ar bra eller daligt, for i bland kanns det som man aldrig stannar upp och njuter och tar vara pa tiden, utan dagarna bara forsvinner, och sen tittar man tillbaka pa tiden som gatt och inser att det handlar om manader inte dagar..Det ar lite tragiskt tycker jag. Darfor maste man ta vara pa tiden, inte lata den sta still eller springa forbi for snabbt..
 
Jobbet gar riktigt bra, forsoker fortfarande komma in i alla, mycket att lara sig, mycket rapporter, pappers arbete, och mitt team ar i stort behov av struktur och lite coaching, marker att dom inte haft en chef pa ett bra tag. Det kanns som jag hittat ratt i mitt arbete, och jag hoppas detta ar ett jobb jag kommer trivas med i manga ar framover for jag ar less pa att byta jobb hit och dit, och inte hitta ett jobb som gor mig glad och utmanar mig varje dag, men jag tror jag vunnit pa lotto med detta jobb.
 
SEPTEMBER! Kan ni fatta att SEPTEMBER ar har.. For er hemma i Sverige betyder det host, en mysig host med fika och mys kvallar och vantan pa den vackra vintern, for mig de senaste 4 aren betyder det att sommarn snart ar har! Varen ar har och det har borjat blibit mycket varmare och jag njuter av alla soliga dagar. Jag insag haromdagen att jag skrivit blogg i exakt 4 ar, helt otroligt! Jag borjade mitt skrivande i Norge, hosten 2008, mina deppiga blogg inlagg, min frustration, underbara dagar med underbara tjejer i farslaktar Forde. Har sitter jag nu 4 ar senare, fortfarande i Australien, en karl, tva hundar, ett hus och ett liv i Aussie..konstigt ellerhur?! Vette sjutton om jag nagonsin kommer vanja mig vid tanken, allt kanns sa overkligt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0