Ackel mattor och telefon javlar

 
Hejsan hej! 
 
Annu en harlig ledig helg... Har rivit upp ful heltacknings mattan i vart sovrum, antligen, efter ett helt ar! Jag hatar heltacknings mattor och fattar inte varfor australienare har dessa ackel mattor I husen?! Fy usch! Det ar underbart att ha hus men ett standigt, pagaende projekt att fixa och dona, inget fel med det dock, men jag ar otalig och vill att allt ska va klart direkt! Har blivit en liten mini pedant pa senaste ar..
 
Har antligen kommit I gang med gymmandet efter allt for lang vilotid...as underbart skont, och hur mycket battre man mar! Styrka, kombinerat med lopning och prommisar med benji och basket tva ganger i veckan, sa ar jag pa god vag att bygga upp min styrka igen! 
 
Ok nu ar det gnall fia stund...finns det nat varre an folk som inte kan slita sig fran sin javla telefoner!? Nar man ar nanstans, pa fest, middag, eller nat socialt event sa kommer telefonerna fram, Instagram, Facebook you name it! Sa sjukt asocialt och otrevligt!!! Det Finns en grans tycker jag speciellt nar man ar bortbjuden till nan, eller ute tillsammans.....jag kraks! Nu har jag gnallt fardigt! 
 
 
Dags for gym och en mysig sondags eftermiddag...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0