Känslig....

I dag är jag känslig och rörd och tankspridd...jag tänker på alla människor i Filippinerna, jag tänker på min familj, jag tänker på Ken ring och hans uppväxt. Har kollat sönder tityos låt till Ken ring på "så mycket bättre" och grinat som en liten bebis, känslorna har svallat medans jag på tåget lyssnat på denna låt på repeat om och om igen och tänkt på alla barn som har det tufft där ute. Jag har även tänkt på alkolismen och hur den sårar och vad den kan ställa till med...
 
Det gör ont när jag tänker på olika situationer här i livet och förhållanden, svek och förlåtelse, tårar och brustna hjärtan. Jag tänker på orättvisor, lögner, familje förhållanden och orden, älska glömma och förlåta, som jagar mig. Jag tänker på jobbiga stunder här i livet, jag tänker på hur viktigt det är att va stark och att det är viktigt att leva livet här och nu och gå vidare, men inte glömma mitt förflutna som skapat mig till den jag är i dag...
 
 
massa tankar i dag, vi har alla våra problem, stora eller små men för oss är dom våra problem och ingen annans..

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0