Morgon stund

 
Morgon stund pa balkongen, kaffe och mys, harliga stunder det! Ja man ar ju en livsnjutare! 
Harlig helg och manga dagar ledigt, skont och vila ut, och ta tag I saker, tex min traning som alltid halkar efter for jag jobbar sa mycket, men det ar inte en ursakt langre ,nu javlar!! och sa har jag kopt vitaminer for jag ar sa trott jamt....sommarn ar har, dags for en energi kick! 
 
Det ar ar sjukt att jag nu vart tillbaka 2 manader, Sverige kanns sa langt borta, och likasa alla fina minnen med vanner och familj...men nar jag ar ledsen eller saknar er dar hemma, da tanker jag pa hur bra jag har det som har ett liv har och ett dar hemma, och sa manga underbara manniskor som jag alskar. Som min van Helen brukar saga"man kanner sig sa rik runt sina vanner" 
 
 
 

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0