Julen är över!!!

 
 
 
 
Skönt att julen äntligen är över, tillbaka till vardagen det gillar vi! Känns nytt å fräscht med ett nytt år och nya tag, inga speciella nyårslöften i år förutom att ta vara på stunden och leva livet! Året har tyvärr börjat lite lustigt och lite ledsamt, människor som förlorat sina liv höger till vänster känns det som. Har hört om förluster runtom och även om många olycksfall på nyheterna. Så skrämmande och tragiskt och det gör mig så ledsen, tänker på alla familjer som mist sina älskade, och det får mig även att tänka på mina nära och kära där hemma och hur skört livet kan va.. Jag vet att man inte kan älta i detta därför det kommer en dag driva en till vansinne men jag är så oerhört känslig och tänker på allt och alla, liv och död och i bland driver det mig till vansinne! 
 
 
Jobb går går bra, väntar på en ev. promotion håll tummarna, dags för förändring och kanske belöning för allt slit:) Julen var mysig, en tre dagars hemma hos Shauns päron, dom är så go dom och det är så underbart att vara hemma hos dom, känner mig som hemma. På julafton bjöd jag till svensk julfest å på juldagen firade vi a la aussie style! Så lyckat så! 
 
 

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0