Dan fore doppardan....

Goddagens dan fore doppardagen, stralande sol, bitvis regnigt och fuktigt, 28 grader varmt med ett leende pa lapparna.

Helgen har varit den basta pa lange. Surfat, golfat, spelat massa bordtennis, spelat biljard och tranat. Sporty spice var i farten. Ater till surf storyn. Med expert hjalp lyckades jag stalla mig upp pa bradan ett antal ganger men det varade tyvarr inte alltfor lange. Vagorna var lite hogre an vad som hade lovats dagen innan av min sota instruktor, det kandes som jag svalde hela havet och saltvattnet sved till rejalt i bade hals och ogon, men kul var det och det kommer bli manga forsok till surfing framover.  Eftermiddagen spenderades pa golfbanan, och dar behover jag annu mer traning, for det enda jag var bra pa var att kora golfbilen, vanligtvis ar jag en Granny nar det kommer till det mesta, dvs. jag ar en stor FEGIS men jag gasade pa och lamnade tydliga broms spar efter mig med golfbilen.

Torsdagen spenderades pa Oatley Pub med grymt sallskap, massa ol och biljard, mycket trevligt ! Helgen har varit sa underbar och jag minns inte senast jag hade sa kul eller senast jag madde sa bra !

I dag har jag, Sarah och hennes systerdotter julshoppat och forberett infor veckans happenings! Massa skoj pa gang.I kvall ska jag Sarah och Jason pa Comedy Club i Sydney. I morgon ska vi till Cronulla, ett omrade utanfor Sydney dar Dave White , Sarahs kompis spelar, han ar sa grym. Kolla in hans hemsida http://www.davewhite.com.au/. Pa Torsdag ar det julafton har sa jag har hyrt in mig hos tva familjer for att fa kanna pa den riktiga julstamningen. Pa Fredag, ar det "Boxing Day" har, en stor dag nar alla gar ut och festar. Vi ska pa "Horse Race" pa formiddagen, alla klar upp sig fint och ater och dricker massa och sen bar det av till pubarna. Pa Lordag Spelar mitt favorit band Panorama pa Three Wise Monkeys i Sydney, varan favorit pub. En spackad vecka att se fram emot ! Hoppas ni alla har det bra dar hemma! GOD JUL OCH GOTT NYTT AR!






God Jul fran varmen......

Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Kraaaam gumman, saknar dig massor!!!!!!

2008-12-23 @ 13:50:31
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Sofia B

Miss you girl

2008-12-23 @ 18:39:20
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0