Sondag..

Inte vilken vanlig sondag som helst, utan min forsta sondag som Sydney bo. Det kanns fortfarande som jag ar pa semester, eftersom jag inte riktigt kommit in i vardagen annu med jobb och boende, men jag ar pa god vag. Jag och Sarah letar lagenhet och jag har lagt ut lite tradar angaende jobb sa forhoppningsvis kan jag borja jobba innan jul. Det kanns sa overkligt att jag ar kvar, men det kanns som jag kommer trivas som fisken i vattnet.

Uppdateringen har som sagt vart valdigt dalig, men jag ska bli battre jag lovar, sa ni kan folja vara aventyr hemifran. Mycket har hant dessa veckor, och jag kan inte ens beskriva hur kul vi har haft det! Trots mitt forsta misslyckade forsok till att aka vattenskidor sa tog jag mig i kragen och stallde mig pa en wakeboard i stallet och det gick jattebra, jag blev forvanad over mig sjalv och min dolda talang. Det var hur kul som helst, och jag ser fram emot att testa pa vattenskidor ocksa. En surf kurs ar ocksa inbokad, sa jag och Sarah hoppas pa bra vagor och lite hajar.

I gar var vi pa julfest, en hel lyckad kvall med gratis drinkar hela kvallen. Sarahs gamla jobb hade anordnat fest pa en "Dog Race" arena, sa vi spelade pa hundarna som sprang, men vi vann dock inga stora pengar. Kvallen avslutades pa Three Wise Monkeys sa klart, varan favorit pub, och sa klart sa var det ett liveband som spelade ocksa, vilket betydde att kvallen var hel lyckad...

Pa aterseende mina vanner..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är stolt över dig...du e cooool! saknar digmassor men se förböveln till att ha skoj!

2008-12-16 @ 17:48:35
Postat av: Anonym

karro

2008-12-16 @ 17:49:14

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0