Stannar i Australien !

Uppdateringen har varit samst jag vet, men ar man pa semester sa kanske man inte borde sitta vid datorn heller, men har ar jag, just nu i Nya Zeeland, tro det eller ej. Och vad gor jag har tro? Jag har bestamt mig for att stanna i Sydney, eftersom jag trivs sa otroligt bra! Har funderat massa sen jag kom hit och jag bestamde mig for att soka visumet, och for att fa visumet maste man lamna landet, sa jag akte over till Wellington, NZ till John, sarahs kompis for att soka visumet, och pa mindre an 12 timmar fick jag det! sa jag stannar i Australien! ...Det kanns som ett bra beslut, inte alls likt mig kanske att vara sa har spontan och galen eller vad man ska kalla det, men det kanske var pa tiden att jag gjorde nat sadant. Aker tillbaka till Sydney i morgon bitti, och jobb sokandet borjar direkt. Alltihop ar ironiskt och faktiskt ganska komiskt, jag kom till Australien for att stanna en manad, for att roa mig och for att komma bort fran allt som for stunden kandes jobbigt, har ar jag i Nya zeeland hos en framling for att soka mitt jobb visum, bokade nyss en resa tillbaka till Sydney, och helt plotsligt kommer jag inte hem till jul....sjalvklart kanns det trist, men mojigheter som dessa kommer inte ofta och jag ser fram emot ett nytt liv i Australien!.....


Kommentarer
Postat av: Sofia B

Du vet vad jag tycker om ditt beslut :)

2008-12-10 @ 04:47:24
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Lisa Brun

Underbart beslut babe. Bara att säga grattis och lycka till. Lite avis blev jag allt.... Kram

2008-12-10 @ 11:24:05
Postat av: Anna

Ryser i heeela kroppen när jag läser detta, vilken chock!! Men du gör rätt!! Kommer att sakna dig i jul, det är en sak som är säker:( Hade verkligen sett fram emot att träffa min kära kusin!!



Men så länge du mår bra så är det de viktigaste så klart!!! Hoppas jobbsökandet går bra,



All kärlek till dig filakia pola!!!

2008-12-10 @ 16:05:03
URL: http://avva.blogg.se/
Postat av: kina

Kommer sakna dig jätte mycket. Hade sett fram emot att träffa dig nu snart du skulle ju komma hem till lucia! Men som du säger så kommer inte sånna här chanser så ofta så kör på bara!!!



Saknar dig puss och kram

2008-12-11 @ 10:49:14
URL: http://kinasundelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj Lina vilken chock! Helt rätt dock att du vågar följa vad du vill göra... Hoppas du hittar ett bra jobb!

Vi får höras framöver!

Kraaaaam

Marie

2008-12-11 @ 10:50:58
Postat av: Sandra

Åh jag som såg framemot att få träffa dig, men jag är så glad att du trivs och vill vara kvar. Lev livet gumman, det är du om någon värd!!!!



Kraaaam

2008-12-12 @ 09:29:09
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/
Postat av: Åsa Rimmi

Jag tror att det var ett bra beslut :) Så länge du mår bra!



Kram

2008-12-14 @ 13:07:25
URL: http://aimer-la-vie.blogspot.com/
Postat av: Sofia B

Angelina, det är ditt beslut och du vet vad du mår bra av. Gör det du känner för. Du är värd att må bra och få leva livet. Sista halvåret har varit tufft för dig stumpan.



Lyssna på dig själv!



Kram, du är bäst

2008-12-14 @ 16:16:20
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Malin

Klockrent gjort angie!

Saknar våra pratstunder dock :)

2009-02-11 @ 23:42:07

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0