Miss Venezuela...

Snart har annu en vecka passerat och jag trivs sa bra sa. Soker jobb pa natet och vantar pa svar fran lite olika stallen. Sarah och jag letar lagenhet, galler bara att hitta en lagenhet med ratt lage och ratt pris. Vi bor just nu hos hennes mamma i deras underbara hus, sa mysigt att fa vara omkring en underbar familj nu runt juletider ocksa. Konstigt nog sa har jag ingen julkansla, kan det bero pa varmen och stranden och det faktum att jag ar langt hemifran kanske? Men jag klagar inte, julen ar for mig i bland som vilken hogtid som helst, jag har ju varit hemifran forut under juletider sa jag overlever sakert.
I morgon ska jag lara mig att surfa, kommer bli valdigt intressant med tanke pa min radsla for hajar och okant vatten. Jag har dock en sot, privat instruktor sa jag tror jag klarar mig galant:-)

Tidigare denna vecka var jag och Sarah i Golburn, en liten hala, 2 timmar utanfor Sydney och halsade pa Sarahs van, Courtnie och hennes familj. Vi hade en underbar dag/kvall dar med gott vin och manga skratt anfall. En rolig historia jag bara maste beratta om: Courtnies pojkvan fragade mig om Sverige var i narheten av Venezuela, jag och Sarah stirrade ut honom och skrattade och undrade om han menade allvar, och jag var mest paff med tanke pa att alla oftast tror att Sweden ar lika med Switzerland. Strax efter hans uttalande kom hans ursakt, " Jag och mina kompisar kollade alltid pa Miss World och Sverige kom alltid efter Venezuela sa jag tankte att dom maste vara grannlander." HAHA !
Singstar rullar pa hett har, jag och sarah har lanat singstar av hennes systerdotter och vi vacker hela omradet med varan fin sang varje kvall.

Aterkommer med surf storyn ...
Simma lugnt i snon dar hemma..


Sa har kommer de inte se ut for mig...

Kommentarer
Postat av: Towa

Så jäkla härligt för dig :) jag blir så glad av att läsa din blogg

2008-12-18 @ 20:13:01
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: cairns momma

aaah liiina, jag saknar dig redan! kommer sakna dig annu mer nar jag kommer hem och inser att du ar kvar i ett fantastiskt land. DU GOR HELT RATT SOM STANNAR!!

pusss

2008-12-19 @ 12:59:18
Postat av: Hestner

Men Angie nu måste det ju ha ått 6 veckor?!

Blir du kvar down under? Hur länge? KRAM

2008-12-19 @ 23:40:46

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0