Antligen framme..

Antligen framme i Sydney efter totalt 36 timmar pa resande fot, kanske inte det basta rese alternativet jag gjort men det gor inget for jag ar framme i paradiset, och trots att jag knappt sovit pa nastan tre dygn sa mar jag toppen, kanske lite ont i ogonen men det har ju ingen dott av... ! Kandes helt underbart att antligen vara framme och traffa Sarah igen. Hon bor i ett jattefint hus nara stranden, och vi skyndade oss i vag for en lunch och en promenad langs stranden. Sanden var alldeles vit och vattnet turkost, precis som jag forestallt mig. Det var lite for kallt for att bada an men det kommer, med vagorna och blasten som var i dag sa hade jag nog bara blast bort i vattnet och blivit uppaten av hajar anda, sa jag avvaktar...


Pa bara 5 timmar har jag och Sarah hunnit med massa snack och massa skratt, och den perfekta sightseeingen, allt som behovs pa detta ar lite somn sa ar jag fit for fight. Sarah har akt i vag pa jobbet och jag vantar in timarna tills jag ska hamta Lisa pa flygplatsen, ska bli skoj att umgas med lill momma har borta ! Nu galler det att halla ogonen oppna, har ska det vandas pa dygnet, men nu svider det till, ska jag sova tro?I alla fall sa kanns allt underbart, just nu, detta ar livet, Lloyd och Harry back together again, Australien, stranden, varmen, langt hemifran. Dessa veckor kommer bli helt underbara ...




Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt att du äntligen har kommit fram! Hur gick det utan musik?? Vila ut dig och njut av din semester så ses vi snart i ösd! Puss & kram!

2008-11-18 @ 17:23:33

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0