Kuala Lumpur

Jaha, har sitter jag pa Burger Kings egna internet cafe pa Kuala Lumpurs flygplats. Kan inte bli sa mycket samre an sa har, men jag ska inte klaga for jag ar pa vag till Australien, just nu ar jag for trott for att fatta det bara. Det ar mitt i natten for mig men tidig morgon i Malaysia. Jag funderar tillbaka pa dagen jag bokade min fina resa, och funderar pa vad jag egentligen tankte med, men jag brukar ju inte tanka efter, sa jag forstar ju egentligen varfor jag sitter har.

Funderar pa att antingen ta in pa hotell eller sur sitta mig igenom 10 timmar pa flygplatsen. aterstar att se hur smart jag ar. Just nu snurrar det i min skalle och allt jag vill gora ar att blunda, men jag vill inte somna pa Burger King.


Den 11 timmar langa resan hit gick galant, Bjorn Borg var med pa flyget, vilket jag tyckte va jatte trevligt, kande mig genast mycket sakrare. Jag har blivit flygradd pa aldre dar tror jag, blir alldeles svettig och hjartat borjar sla snabbt vid start och landning, riktigt laskigt... tankte i dag pa flyget, att dor jag sa dor jag i alla fall med Bjorn Borg. Nu tickar klockan ner pa detta exclusiva internet cafe. Om endast 10 timmar stiger jag ombord pa flyget till Sydney:-)


Godnatt....

Kommentarer
Postat av: Kändismomma

Helt rätt taktik att komma över sin flygrädsla, "dör jag så dör jag i alla fall med björn borg" HAHAHAHAHA SKÖÖÖÖNMOMMA Hoppas det gått bra på flygplatsen och att du hör av dig så snart du kan igen! pusspuss

2008-11-17 @ 22:40:34
Postat av: Anonym

Godnatt på dig! :)

2008-11-17 @ 22:42:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: momma i singapore!

hejjjeeeeee!!!

jag har inte gatt vilse!! :D

vantar pa planet som ska ta mig till dig nuuu!! satan vad trott jag ar..huvvaligen!!!

ses om typ 10 h\PUSSS

2008-11-18 @ 00:24:24

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0