Mot Australien ...

Sitter på Arlanda med en Kaffe Latte i min hand, det är snö oväder utanför, och jag lyfter om två timmar..jag lyfter kanske inte, men planet mot Australien gör det. Jag har inte riktigt förstått att jag är på väg, men jag måste säga att det känns helt underbart ! Sarah väntar på mig på andra sidan jordklotet i värmen, och jag vet att jag kommer ha det helt underbart under dessa 4 veckor. Detta trodde jag inte för si sådär 4 månader sen, men det är jag värd, ellerhur?:-)

Helgen har spenderats i Solna hos familjen Bäckman/Berglund, och även Bästis Ninis var med, och vi har haft en mysig helg med god mat, trevligt sällskap och basket hit och dit. Tack för en underbar helg familjen !

På Återseende Down Under....


Kommentarer
Postat av: Virrmomma

MOOOMMMAAAA!!! Jag kan inte heller fatta att du faktiskt drar iväg nu!!:) Du kommer få en underbar resa som KOMMER GÖRA DIG GOTT, DET HÄR ÄR DU VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRD!!!!!!!!!!!

2008-11-16 @ 11:45:14
URL: http://glantzen.blogg.se/
Postat av: liiz

HAHHAHA hejje sötismomma!!

jag sitter här nu med nerverna utanför kroppen!! så sjuklig resfeber har jag nog aldrig haft.. känns galet bra att du står där med öppna armar vid gaten på tisdagkväll!! fatta vad roligt vi ska ha!!

see you in aussie baby! ;)

PUSSS

2008-11-16 @ 18:32:20
Postat av: Anna Kusin

Min käääran kusin! ha en underbar resa!!! den är du verkligen värd så klart! Lova att vara rädd om dig! Älskar dig!! till jul ses vi Filakia pola!!

2008-11-17 @ 00:37:20

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0