Sondag...

Ingen vanlig trakig, angestfylld sondag..Sitter just nu tillbakat lutad i en gigantisk fatolj, Foo Fighters spelas pa hogsta volym pa en gigantisk platt TV, jag har oppnat en Extra Dry(the clean cripse taste) och vantar pa att Lloyd ska komma hem fran jobbet, laddad for annu en kvall med bra livemusik. De senaste tva dagarna har vadret inte varit sa bra sa vi har hittat pa "icke vader baserade" aktiviteter som lopning, shopping, ostadigt golfspel och lite utflykter. Jag somnade som en liten bebis kl halv nio i gar, sa nu kanner jag mig antligen i form efter resan. Olen och jagermeistern star pa kylning och jag och Sarah ska gora stan osaker i kvall ocksa..

Pa aterseende...




Foo Fighters Live at Wembley spelas for fullt !


Kommentarer
Postat av: Towa

Åh fan vad skönt det är att läsa din blogg :)

2008-11-27 @ 15:32:47
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0