Sydney...

Ja, hur sammanfattar man hur jag har haft det hitills down under...? Helt underbart! Jag alskar denna stad. Jag och Sarah har haft fyra helt otroligt roliga dagar, och det kanns som jag varit har i flera veckor, fast tiden gar valdigt langsamt, sa hoppas jag de kommande veckorna kommer ga lika langsamt. Det kanns som vi har hunnit med massa dessa dagar, Vi har kollat pa massa livemusik pa kvallarna, druckit ol, solat, badat, shoppat, och haft det bra.


Det jag blivit mest imponerad av hitills ar all bra live musik har. I Onsdags var vi pa ett stalle som heter Sidebar, dar dom spelar livemusik varje onsdag. Denna onsdag var det tva heta killar som stod for underhallningen, riktigt duktiga! Akustiskt, svettigt, rockigt och bra. Jag och Sarah fick inte nog sa vi sprang vidare i regnet med vara hogklackade, allt for att fa roja till ytterligare ett liveband pa nasta bar. Efter en hard kvall ute, tvingade vi oss sjalva in i en taxi hemat, trotta med omma fotter. I gar kvall var det dags igen, ingen vila har. Denna gang var det dags for Three Wise Monkeys Bar. Denna kvall spelade ett band som heter Panorama, och det var det basta jag hort hitills, dom spelade alla bra hits, allt fran Pearl Jam, Nirvana, till Bryan Adams och Pink Floyd. Jag och Sarah var sa imponerade sa vi forvandlades genast till groupies och hangde med bandet i pauserna;-)


I dag har Sarah visat mig Sydney och alla sevardheter. En helt otroligt vacker stad! Pa dagarna har vi aven besokt stranderna, Bondi Beach och Cogee Beach, vita strander med klar blatt vatten. Jag tror jag kommer fortsatta trivas perfekt down under.


Aterkommer med bilder fran min nyinkopta rosa kamera:-)






Fina Sangaren med hans groupies...


Kommentarer
Postat av: MOmma i manly!

hejjjeee!

vafan hander? varfor svarar ni inte pa mina sms? blir ju orolig forsatan!:D

vi ar i manly nu,grymt mysigt med en jadra massa surfshoppar som jag visst har handlat ratt mkt i!! hahah

ska nog flytta in till bondi beach typ imorn..vad ar dina planer???????? hor av dig

PUSSSS

2008-11-22 @ 04:45:44

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0