Lyckad Helg ...

Trött och sliten efter ännu en lyckad helg i Vemdalen med mina tjejer. Det verkar som vi aldrig misslyckas. Årets tema på after skin var Jägare och slaktare. Jag och Emma stod förstås för slaktar temat och det kändes som om vi var tillbaka på jobbet, för illa luktade vi också..
Helgen kunde inte ha börjat bättre när man fick åka bil med tre söta killar upp till fjällen. Bruce på högsta volym, en kall öl och massa mintu shots, jag var i himmelen. Väl framme i stugan var det bara att hoppa på party tåget och kul var det ! På fredags natten bestämde jag mig för att tjur sitta mig igenom en efterfest eftersom jag aldrig går på efterfester annars, jag vet inte om det kändes som en sån bra idè dagen efter men trevligt var det. Mintun dök ännu en gång upp, liksom en gitarr och massa skön sång...
Lördagen bjöd på After ski och ännu en gång satte vi ribban högt och Jakt laget Bromeé var utan tvekan i särklass bäst!
Hemma efter en härlig helg med tjejerna och saker och ting börjar falla på plats. Australien känns långt borta men det ska bli otroligt skönt att komma bort till värmen och massa skoj. Mitt hem börjar äntligen likna ett hem och jag trivs jättebra..



Jaktlaget Bromeé


Ful Mommas by day


Fin Mommas by night

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Angelina! Hittade hit via Sandra, länkade till dig från mig.. Hoppas det var ok. Kram!

2008-11-12 @ 01:45:01
URL: http://malinedblad.blogspot.com
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-12 @ 01:52:51
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0