Varning for Hajar !

Ater i Sydney efter tva dagar langs kusten, Central Coast hos Sarah's van Jeana och hennes familj. Tva harliga dagar med massa mys, regn och saklart en pub vanda. Vadret har inte vart det basta men vad gor det nar man har sa roligt som vi har det? Uppdateringen har varit sadar men vi har haft fullt upp hela veckan, som tur ar sa kanns det inte som dagarna springer forbi, men jag vill verkligen inte aka hem just nu, sa jag hoppas de tva veckor som ar kvar kommer ga valdigt valdigt langsamt...

I tisdags var vi hemma hos Sean, en kompis till Scott, han bor alldeles vid vattnet, vilket underbart hus, och vilken utsikt! En valdigt trevlig dag med fint vader, grillning och vattenskidor. Jag var saklart nervos och visste inte om jag skulle vaga mig pa vattenskidorna...en "granny" som jag ar sa tankte jag att jag maste ju i alla fall prova, men nar vi precis skulle stanna vid stranden for att gora i ordning all utrustning,sa ser jag en klar gul stor skyld ovanfor en gigantisk stangsel, och vad tror ni det var om inte en HAJ varnings SKYLT ! Jag andrade mig genast och satt kvar i baten och tog kort medans Sarah och de andra grabbarna akte vattenskidor i stallet. Usch vilken mes jag ar ! Har lovat de andra att jag ska aka av nasta gang men vi far se hur det blir med det...Kvallen avslutades pa Three Wise Monkeys och Sarah's kompis Dave som spelade dar. Ah vilken gava till sang gudarna han var ! En valdigt lyckad kvall !(Aterkommer med bilder)

I dag var jag, Sarah och Scott vid Darling Harbour, en vacker hamn i Sydney med massa fina restauranger, barer och sevardheter. Kvallen ar ung och jag och min kara van Lloyd ska annu en gang gora stan osaker.

Later Mates...


Kommentarer
Postat av: Sofia B

got to talk to ya, stannar du längre eller

2008-12-03 @ 04:27:10
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: kina

Men va är det sant osm alla säger att du ska stanna?? Eller är det som hoffa säger att du kommer hem?? Visst kommer du hem va?? Jag har inte hört annat s¨jag litar på mig själv!! Men måste fråga visst kommer du hem??? va? va? va? va? va? Puss puss puss puss

2008-12-07 @ 19:52:10
URL: http://kinasundelin.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0