Into the Wild...

Jag kunde inte hålla mig från att kika på filmen innan jag läst klart boken. Boken blev för seg, och jag tappade tålamodet så jag "fuskade" och kollade på filmen i stället. Den var jättebra, precis som jag trodde. En sån unik berättelse om Christopher som lämnar hela sitt liv bakom sig för att ge sig ut i Usa:s vildmarker. Han söker efter nåt mer utav livet än bara det materiella. För er som känner till min dåliga filmsmak, så får ni på egen risk se denna film men jag rekommenderar den ändå! Jag fick verkligen en tankeställare av filmen och den fick mig verkligen att inse att vi människor är för materiella och självupptagna med pengar, och strävan efter att vara nån speciell och leva upp till samhällets regler, att vi glömmer att bara njuta av livet och vad det har att erbjuda..





                                   

Kommentarer
Postat av: Kina

Men lina uppdatera din blogg nu :) Jag vill läsa

2008-10-05 @ 13:52:19
URL: http://kinasundelin.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0