Musik Hysteri...

Jag har alltid varit beroende av musik runtomkring mig. Nästan så det blivit lite överdrivet på senaste. Vad hade man gjort utan musik i öronen på dagarna på jobbet?? Gamm gubbarna har ingen musik alls, vissa inga hörlurar alls, va tragiskt ! Musiken på jobbet gör allt. Har även ett beroende att lyssna på musik när jag sitter vid datorn, tränar, åker bil, eller när jag sover. Jag kan tydligen inte somna utan musik, har det gått för långt då?

I dag är det ladda -ner -musik -dag, jag laddar ner allt jag kan komma åt och jag inser nu när jag sitter och lyssnar på allt, hur mycket musik som jag har massa minnen till. Högstadie tiderna, alla discon, alla sköna ballader som man fick dansa tryckare till:-) Allt för lite tryckare nuförtiden! Rese minnen med brända cd skivor, massa techno och hip hop som fick följa med på charter resorna. "Ninas och Angelinas hålligång skiva-99". Även killar man har dejtat genom tiderna , och killar man har varit kär i, och all musik man lyssnat på som får mig att tänka på speciella stunder.  Min bror lyssnade på mycket hårdrock när vi växte upp, så på så sätt började jag lyssna på Metallica, Guns ´n roses, Live, Pearl Jam, Nirvana och all bra musik som aldrig går ur tiden. Just nu spelas Foo Fighters mycket på min spellista, mycket bra ! 

                                      

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0