Nackdel..

Först magsjuka och nu nackspärr, jag har verkligen inte tur ! Vaknade upp i går morse av att det knastrade till i nacken, ständigt denna dåliga nacke som ofta spökar. Dagen var väldigt lång och jobbig på jobbet i går, jag led mig igenom 12 timmar av smärta och det var nog den värsta dagen hitills. I dag sitter jag hemma på hotellet, sne som en banan. Vill inte riskera ännu en dag så jag vilar, men för första gången med ett jobb så har jag ångest för att jag är hemma och förlorar pengar, jag är ju ändå här för att jobba, och jag har tydligen glömt bort att hälsan ska man ju prioritera, men här sitter jag alldeles ensam och sne, och undrar hur dom andra har det på jobbet och hur mycket pengar jag förlorar i dag, suck !
 
Allt jag kan göra är väl att göra det bästa av denna dag ändå, har redan hunnit kolla på film, städat köket, och gjort mig en god latte. Senare blir det en promenad och mer vila och försöka få tillbaka vad som en gång var en nacke. Nu vill jag ha en bra massör som kan rätta till mig, för jag får inte ha mer ont nu. Snälla ge mig lite tur...

                           





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0