Nervös...

Förvirrade tankar och nervositet...för att åka hem, det trodde jag aldrig jag skulle känna eller säga efter 9 veckor av hårt arbete och slit. Jag har så mycket att se fram emot egentligen, men tanken av att åka tillbaka till massa minnen och alla jobbiga tankar och känslor gör jätteont. Jag är rädd att alla sår kommer rivas upp eftersom det känns som jag lämnat allt där hemma. Jag känner att jag är en bra bit på väg men ändå känns det mesta jobbigt nu, till och med en resa till Australien, tro det eller ej! Jag vet inte vad jag vill med mitt liv längre, och plötsligt verkar inget falla på plats fast det egentligen har gjort det den senaste tiden. Men allt löser sig eftersom antar jag, det återstår att se...
Säga hej då till alla kommer bli jobbigt i morgon, även fast det är människor man lärt känna under en kortare tid ,så är det fortfarande vänner man kommer minnas för resten av sitt liv, för dessa människor jag varit runtomkring senaste tiden har faktiskt betytt väldigt mycket för mig, med tanke på hur jag mått senaste tiden, så jag kommer inte glömma dom i första taget..

Kommentarer
Postat av: Kina

Jag tycker det är bra att du kommer hem!! Tycker ni har varit borta för länge!

2008-10-29 @ 21:43:27
URL: http://kinasundelin.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0